tisdag 15 april 2014

Boston strong!

We are one. We are strong. We are Boston. We are Boston strong

Jaharå. Idag var det ett år sedan Boston Marathon var bomberna sprängdes. 3 pers dog och 264 pers fick åka till sjukhus. Hur vet jag detta nu då? Jo för att jag har haft min redovisning i skolan. Troligtvis en av de sämsta redovisningar jag någonsin haft men nu är det klart iallafall och jag är klar med alla mina 6 credits!! :D iof har jag nu 7 hehe men jag är nöjd! :D

Passande att ha redovisningen samma dag som Boston firar/eller sörjer! Tyst minut på radion exakt samma minut som första bomben gick av. Då var jag tyst som musen. Inte Reid däremot...

På måndag är jag ledig och Boston Marathon kommer hållas igen!! Det kommer vara helt galet mycket folk i boston som kommer kolla på loppet så jag tänkte att jag får la dra in då jag med hehe. Troligtvis kommer det vara hälften befolkning och hälften poliser så jag kommer känna mig lugn ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar