torsdag 3 april 2014

SKOLA

Finns det någon mer i världen än jag som lyckas köra fel IGEN till skolan. Den ligger ju 1 timme bort i någon stad jag inte ens vet vart den ligger på kartan. Vet ju typ nu men har ju aldrig varit där innan. båda ggr har jag kört en halvtimma fel haha. Idag tog mig min gps in till Camebridge i Boston. Skönt. Där får jag inte ens lov att köra. Dog på alla rödljusen!!
Kom iallafall fram och min fröken stod utanför klassrummet vilket var tur för då slapp jag gå in i alla rum och fråga vart jag var hehe. Blev indelade 2 och 2 och skulle börja få ner fakta om ett änme. Jag och en tysk tjej fick "Current event". Öööhm. Jaha? bingo i Bingohallen varje söndag eller planerna på ny raket på NASA??

Slutade iallafall med att jag kom på den briljanta iden att skriva om Boston Matathon.. Där finns ju en del med tanke på Bomben förra åter. Vi ska förresten ha en presentation på 10 min över detta sen. BALL... Iallafall. hade typ 2 timmar på oss sen att hitta lite info men min käre kamrat tyckte det var en lysande ide och sitta och inte göra någonting för att sen åka hem och plugga. Släng dig i väggen jag har ingen mer tid än de här timmarna att plugga på. Palla läxor när jag inte ens hinner läsa min egen bok från dominikanska republiken haha. Men ja, där satt vi och pratade och allt mellan himmel och jord förutom det som var nödvändigt. Tillslut gick jag in på google och skret ut några längar och började med ala rubriker till våran PowerPoint. Det var väll typ så långt som vi/jag hann göra innan vi fick gå hem tidigare.

I morgon jobbar jag till typ 12 sen bär det av till Newton eller vart det nu är bussen går.. Sen, sen Bär det av med buss i 10h till Wachington DC!!! :D TAGGA!!!!

Måste packa också kom jag på hehe... och duscha. och få min check, och ta ut pengar, och jaaaa... SOVA

:D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar