måndag 14 april 2014

Harvard och Sol!!

Hääj
Igår stack vi in till Boston. Vet inte hur många timmar vi gick men kändes som att vi gick runt hela stan!!! Hamnade slutligen i Camebridge/Harvard där det var college fest så det dundrade om det!! Hela gatorna täcktes av musik fan haha!!

Idag har jag träningsvärk i knäna/bakom knäna.. Tror seriöst att jag tappat för mycket muskler där vid för det gör sjukt ont ibland när jag står upp. Får börja träna igen helt enkelt..

Idag har det iallafall varit sjuuukt jävla varmt ute!! 26°. Klagar inte så jag satt ute och läste ut min bok under mina lediga timmar hehe..
Jag och reid har lekt arbetsmän och sen har vi spelat lacrosse typ hela dagen.

Det var la det hehe :) Kort och gott för en gångs skull

Staty av grundaren av Harvard.. tar man på hans guldsko ska man tydligen få tur.. hoppas på det bästa
 Glass i solen


 Johanna på snapshat haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar