onsdag 2 april 2014

Miley Curys!

Arg tjej bakom datorskärmen ikväll!!
Här sitter jag i min säng och har fullt upp medans resten av Bostons alla 13 åriga tjejer är på Miley Curys konserten i TDgarden!!! VARFÖR ÄR INTE JAG DÄR??? Hade lätt velat gå! Hon är fan ball som fan! Känner mig som ett biber-fan fast i tjejvertion.

Nu ska ni få höra varför jag inte är där iallafall.. För att jag är pank!! Jag är luspank haha! Har 1.25 dollar på kontor. Ball! Är fan värre än den gången då jag hade -400 dollar på kontot för då visste jag ju att jag kunde sätta in mer typ. Nu har jag inte ens råd att betala bensinpengar haha. Vette fan nu bensinen ska räcka till Skolan i morgon som ligger 1 timme bort.
I helgen ska jag till DC och på Navy-bal.. kom på att jag inte betalat hela den resan än hehe och hela kommande fredagslönen kommer gå åt under den helgen.
Så nu fick jag helt enkelt prioritera. Hatar att prioritera! Vill Göra allt. Vill alltid vara lika spontan och lägga alla mina pengar på ball saker. Och vad är mer ball än att gå på Bangerz tour typ..
TYCK SYND OM MIG NU VÄRLDEN!!


Ska tröstäta choklad och planera min resemånad..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar