lördag 12 april 2014

Springapalooza

Jobbar kväll ikväll vilket är sådär kul men samtidigt kanske bra. Det ger mig ju iallafall tid att gå och lägga mig hyfsat i tid och att kunna sova ut till så mycket som kl 9 i morgon haha!! Länge sen jag sov så länge nu :D

Igår kväll stack iallafall jag och Johanna och käkade thai efter jobbet! Sååååååååå gott!! Mötte upp Julle på mallet och sa hej då till henne när de stängde vid 10 tiden. Efter det kände vi kunde ju inte bara åka hem och sova när det är fredagskväll och allt så vi hamnade tillslut på ett Collage i Andover. hela skolan firade in våren med Springapalooza och det var riktigt jävla festligt på hela campuset. Vi Polisbilar cirkulerar överallt och HÖG musik kommer från varenda byggnad på området. Vi träffar Tim som tar oss till hans polares rum, Tydligen har poolaren redan däckat men ett annat gäng människor håller sig fortfarande vakna. Hela skolan har tydligen festat sen på morgonen och utanför ligger det röda muggar i högar och de har byggt upp en slip and slide på gräsmattan och allt möjligt! Sjukt ball!! Efter att vi druckit några bärs går vi ut till fetaste folkmassan där utanför. Alla står och festar och musiken är ashög! Sjukt roligt att hela skolan samlats för fest typ! Efter ett tag när vi ska gå in och hämta mer dricka så ser vi att en polisbil kommer inrullandes vilket leder till att alla springer in igen. Men festen rullar på fram till kl 6 på mörra då vi däckar i soffan. Vaknar upp vid 8 då folket börjar vaknat och springer runt igen haha. Festivalkänsla på hög nivå!!

Efter vi vaknat så stack vi, drog hem till mig och käkade frulle, drog sen hem till Johanna för att fixa lite. Tog även en napp som skulle vart på en halvtimma.. slutade med att vi sov i typ 2 timmar. Galet trött. Konstigt att jag aldrig blev så seg i Miami haha. Sen var det iallafall Lcc meeting på schemat. Skulle åka och kolla på Vargar i Ipswich.
Innan jobbet hann vi med att åka till Marketbasket och köpa glass. Av någon anledning säljer de inga englassar så vi köpte ett 6pack miniglass istället. Satt ute i solen och käka. Sjuuukt gött!!





 Tydligen tapetserade de alla väggar med öl brands.. en vägg med varje färg mer eller mindre haha 
Nyvakna!
 Känner mig sjukt ball i en bandana jag fick av någon..

 Glaaaaass!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar