lördag 26 april 2014

Kul lördag!!!

Fan va kass jag blivit på att uppdatera känner jag. Aja.
Igår stack jag och Johanna ut och käkade på vårat älskade thai place igen. Sjukt gott. Denna gången behövde vi inte ens beställa utan att de visste vad vi ville ha hehe... Fördelen med att vara stammis? ;)

Jobbade i morse. Kollade på lego star wars innan vi gick ut i regnet. tog golf bilen bort till the beaver dam och lekte lite. På vägen tillbaka sprang greta iväg igen. Fan har hon tonårs nojja eller?? Denna gången galopperade hon bort till häst hagen och skulle jaga lite hästar. Hon kanske var en bonde i sitt förra liv? iallafall.. Jag sprang efter då hon vägrade att lyssna på oss. Tog mig fan 15 min innan jag lyckades få tag på henne. Önskade nästan att någon av hästarna skulle spraka till henne så hon fattade att hon inte borde skälla på dom!!! Men så blev det ju inte.

Nu sitter jag här och gör NADA. Hade jag inte behövt jobba i morse så hade jag vart i NYC nu. Kul. Där typ alla andra befinner sig just nu.
SÅåååååå uttråkad!! Tycker typ synd om mig själv haha. Tror jag är sällskapssjuk hehe. Så fort jag har någon i närheten (som inte inkluderar min Vfamilj) så känns det mycket bättre.
Aja... får la se te att hitta någon vän som vill leka med mig. Först får chokladen trösta mig lite hehe...

HERRRÅÅÅÅÅ :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar