söndag 16 februari 2014

Då var det helg igen!!

Asså Jag vet inte hur vi lyckas alla gånger men jag säger som Johanna, det här blev ännu en wtf weekend!! Fast hade ändå jävligt roligt! Har alltid roligt med mina 2 swedes haha ;)

I fredags blev det B-day/hejdå fest för Ash. Jag fick köpa ut alkohol till typ alla som skulle komma haha. Lite pinsamt att gå in i spritaffären och langa upp allt på disken. Skylde på att vi var svenskar. Funkar alltid lika bra haha! Hade iallafall sjukt kul! Sov hos Johanna med julle och Jake.

Lördagsmorgon stack vi och lämnade Jake vid tåget, Passade på att köpa lite thai och sen blev det deg fram till det var dags att fixa sig till nästa fest hehe.

Sov där i typ 2 timmar och kl 8 på mörra kommer Julle in och väcker mig. Drar hem till johanna och kollade Harry potter med lite B&J. Sjukt värt!!
BILDBOMB


Titta vad vi hitta!!  Felix lingonsylt. Trött tjej har vi här
 Kan ju vara så att jag är den snyggaste svensken i hela världen
 Skön brud haha!








 Bara i USA






Funderade på det... vi 3 svennar lämnar nog ett ganska stort "spår" efter oss efter varje fest. Svårt att formulera mig rätt där kanske men som de säger i introt på ungarnas wii spel Madded13 "LEVE YOURE MARK". Och det tror jag fan att vi gör till 100% när vi träffar nytt folk på fester här haha. 3 helgalna Svenskar, det blir ju som ett gaska stort intryck haha.. med andra ord, folk kommer nog komma ihåg oss ett tag framöver haha!! Men det är så det ska vara! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar