tisdag 11 februari 2014

Resor bokade!!

Jaharå idag har det hänt grejer förstår ni!

Eftersom att vi fortfarande har galet mycket snö på våran driveway så har vi åkt galet mycket pulka bakom golfbilen det senaste dagarna! Däremot Skulle vi göra ner för bobby & Caggis hill när Charlie trilar av och fastnar i repet vilket gör att jag måste tvärnita i nerförsbacken vilket gör att jag sllirar och kör in i den djupa snön på sidan av vägen haha! Ingen skada skedd men golfbilen fastnade hehe! Gick upp och hämtade Bobby. Morfar på a la 75 som förövrigt är en höjdare på vattenskidor hämtar sin bil och ska försöka dra upp oss. Hans bil kommer inte en meter i snön i uppförsbacken så det slutar med att vi får hämta trucken haha! Men allt är frid och fröjd nu!

Sen stack jag och hyrde skidor med ungarna! Känner mig som en redig morsa! Jobbigt bara när de frågar hur långa alla är och hur mycket vi väger haha. Jag kan ju fortfarande inte deras vikt och mått då det inte riktigt är något jag behövt kunna innan. Men det gick bra det med och på Måndag ska vi åka skidor hela familjen! :D

Ikväll blev det starren, träffade 2 nya tjejer där idag, en från Tyskland och en från Mexiko. Verkar sjukt goa!

MEN ballast av allt idag!!!

Jag tömde min käre golden piggybank och satte in stålarna på baknen! Och nu har jag bokat både flygbiljetter till Miami och en resa till Wachington DC där vi ska gå på Navy bal hehe :D Kommer bli såååå fett!!! :D


Snygg tjej!!
 Bästa vän!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar