tisdag 4 februari 2014

Paket på posten!

Sitter i min säng bland alla kuddar och käkar svenskt lakrits! Känner mig som en kung, även om jag inte är speciellt förtjust i lakrits så känns det ändå som i himmelriket att äta det just nu! Man vill ha allt man inte kan få eller vad sägs det? Helene var iallafall supersnäll och skickade paket till mig med böcker och kartor från California, samt 2 påsar godis! Svenskt godis direktimporterat från LA,,, inte dåligt haha ;)

Iaaaaallafall! Sitter och väntar på Johanna som ska hämta upp mig innan vi drar till Starren. Hade tänkt stanna hemma i kväll med allt mitt mys och ble fet men Lovat att hjälpa Issi med sin Gopro och sen är det Daniels sista Tisdags möte idag så kanske sista gången vi träffar honom då han flyttar till Chicago på lördag. Snäll liten pöjk från Colombia. Menmen... tur vi kan trästöta med lakrits hehe ;)



Jag och Greta som följer mig vart jag än går. Går jag på toa ska hon prompt med och lägga sig på golvet tills jag är klar haha..


Här ligger vi alltid tillsammans, Greta och jag efter Lunch. Filosoferar lite på livet. Slutsats; Inget nytt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar