tisdag 25 februari 2014

Past few days

Har har det visst stått tomt ett tag nu.. Haft fullt upp sen i Fredags hehe.

Lite kort version sen senast då:

Fredags: Försökte ha myskväll hemma hos julle med Johanna men det gick sådär haha. Vi trivs bäst när det är lite livat! ;D Blev iallafall middag och en himla massa Bert på tv!

Lördag: vaknade upp hos Julle, mer bert innan Johanna skjutsade hem mig. Fick göra iordning mig snabbt som blixten innan jag stack till Beverly för att ta tåget in till Boston. Mötte upp Roman och stack hem till Chris där bla Paula var. Var tänkt att vi skulle på Pub crawl men det blev inte riktigt som planerat haha

Söndag: Stack hem en snabbis för att sedan möta upp Johanna och julle igen. Käkade suchi och köpte bikinis! Sen stack vi på bio. That awkward moment!.. med Zack effron eller va fan han nu heter. Lite lätt oväntad film från honom men den var sjukt rolig hehe.

Måndag: Ehm.. var det igår kanske?? Kan ju inte ha gjort något hejdundrandes ball för jag kommer inte ihåg. Tror jag kollade på The Voise med mina V-päron under kvällen haha

Tisdag/Idag: Stressigt, jatack! Jobb och under min "lediga tid" fick jag åka och lämna ungarnas hockeydojjor på slipning, passade på att gå en sväng på mallet för att hitta en klänning jag kollat på men den fanns inte än, stack till Ds kontor för att lämna en nyckel innan jag han komma hem och slänga i mig lite lunch. Lagade ris!!! Sjukt stolt, ännu bättre att riset tog 3 min i mickron innan det var färdigt! HejAmerika typ!
Fick ett brev av banken idag också. Stod att jag legat - nästan 400 dollar på kontot!!.. Vilket är typ -2.600 spänn haha!!! Hur fan lyckades jag med det?? Rik Chey!! Debit card dessutom. Känns göööööttt!! Därför det inte funkade när jag skulle köpa cola. Pinsamt. Så nu är jag pank på mitt svenska kort också.
Hämtade Reid vid 1 och de andra vid 3. Förbereda Owen inför hockey och sen var det dags för middag åt oss andra. Efter jag slutat stack jag till Carro innan det bar av till starren för att träffa alla andra. Wooho och nu ligger jag här och vill sova! Gonaaaaatt!!

 Gosmorgon!!




 Nykter tjej!

Fick Fräcka tattooooos av Reid!! Badass Chey!!

 Bygga en Olof..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar