onsdag 5 februari 2014

Loooove Snowstorms

Lika mycket som jag hatar snöstormar så älskar jag dom haha!!
Ligger just nu i min säng. 11.12 är klockan på och jag har haft en jävlar mig go sovmorgon!

Klockan ringde 6.45 som vanligt i morse och jag höll på med min vanliga morgonrutin, ligga kvar i sängen i 5-10 min för att sedan klä på mig och gå ner för att börja kl 7. Däremot hör jag att Daphne går utanför mitt rum kl 6.50. Visserligen ligger mitt rum i mitten av korridoren men jag kände ändå att faaaaaan gå inte in i mitt rum när jag ligger här i pyjamas hehe.. tänk om jag legat näck liksom.. hehe. Iallafall så öppnar hon dörren och sticker in huvudet och säger att jag kan fortsätta sova för det är snöstorm ute och ungarna har ingen skola och alla är mer eller mindre ombedda att "stanna inne". WOOOOHOO!!

Så jag vet inte riktigt när jag börjar idag. Njuter av min morgon däremot och får la snart gå ner och käka frulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar