onsdag 26 februari 2014

Laserdom och Glass!!

Tjabba Tjena Halllå!!

Denna jobbdagen har väll sett ut som de flesta jobbdagar nu mena. Lämnar och hämtar och bygger lego och bygger fort typ. tjiihoo!!

Däremot när jag slutade så hämtade jag och Johanna upp Katharina och Carro och drog till Peabody för att gå på LCC meeting. Idag var det laserdom som stod på schemat. Sjukt kul. Får fan panik där inne! Liv eller Död. Allt som gäller. MEN Idag tog jag fan hem det!!1 16 Brudar och jag, Janni, Eller Jenny som jag tydligen fick heta, Vann 1 plats!! Kunde inte blivit mer nöjd! Tänker skryta som en dåre för mina ungar i morgon!! De kommer tycka jag är stencool!!

Efter laserdomen drog vi till Richardssons för att käka glass med några av tjejerna. Izzi åker tillbaka till Österrike i morgon. Känns rätt sjukt. Tänk om vi aldrig kommer träffa henne igen. Sadface typ. Ball tjej ju! Blev kramkalas innan vi alla stack hem.

Tack och hej, leverpastej


Bevis på att jag vann... ta mej fan bättre än Wonderwoman!! Och ja,,, Janni som namn existerar inte i detta land så det fick bli Jenny idag. Alltid lika spännande att se vad det blir 

 Jag hålle förövrigt i en Kiddy-size.. i sveriges storlek hade det väl varit en L. Vet att jag är snygg för övrigt. I min kära Big-Fluffy-Jacket haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar