lördag 1 februari 2014

Trött på folk som använder sin tro "fel"..

En sak jag inte förstår mig på är varför alla feminister ska vara så jävla.. jag vet inte vad.. så jävla MYCKET feminister. Det är inget fel med att vara det. Självklart ska alla ha samma rätt osv osv men de om verkligen är feminister går in för det så hårt att de håller på att skita ner sig känns det som. Det är som att de är det första de trycker upp i nyllet på alla nya människor de träffar
"Tja, Olle heter jag"
"Hej, jag heter Margareta och jag är feiminist"
OKej?

Det är la fint med folk som bryr sig om samhället och verkligen kämpar för det de tror på men fan slå ihop en jävla feministgrupp och gör något tillsammans.. Skäll inte ut alla som inte delar din åsikt på fb. "Ensam gör ingen skillnad men 1000 röster hörs" eller hur det nu sägs.

Ville bara få det ur mig
Tack och hej leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar