måndag 3 februari 2014

Helgen!

Tjeeenis penis!
Jag tar väll helgen från början till slut som vanligt då!:

Fredag: Stack till Salem med Charlie, Reid och Caggie för att gå på museum! Kom in i ett stort rum med sand på marken och en massa coola fågelbon hängandes från taket. Ballast av allt var att de satt upp typ 15 elgitarrer på golven. Så varje gång en fågel landade på dom så blev det musik. Sjukt coolt!

Efter jag slutat mötte jag upp Johanna och Julia och käkade på våran älskade Thai restaurang! Som vanligt beställer jag in Satay och vill ha extra sås och extra soya sås. Men av någon anledning kommer de in med extra extra penutsås så det blev en himla massa sås där haha!

Lördag: Jag och johanna sticker in till Boston för att shoppa lite. Blev inte speciellt mycket shopping. Däremot blev det middag på ett suchi ställe på Newbury st. Kändes som vi gick runt i hela Boston. Tillslut tittade vi ett par klackskor till Joahnna. Blev sedan lite "förfest" innan vi bestämde oss för att gå till Royal, en stor nightclub. Jobbiga som de var så behövde man pass eller 2 olika Idn och iom att Johanna bara hade ett så kom vi inte in där. Tänkte att va fan gör vi nu då men efter att vi gått i typ 2 min så hittar vi ett annat ställe som en kille har tipsat om. Bijou. Så vi tänkte att va fan varför inte.. Så vi ställer oss i kön så får vi se om vi kommer in eller inte. Kände mig däremot rätt felklädd med tanke på att alla tjejer kom dit i skyhöga klackar och kortkorta klänningar haha. OCH,,,, vi var nog de blekaste på hela stället om man säger så haha. Utanför stod också en snubbe som bestämde vilka som fick komma in och inte.. PIMP nr 1 såg han ut som med sin långa rock, pälskrage, hajkeps och alla smycken haha. Men han börjar iallafall prata med oss och efter en liten stund säger han att vi kan gå in.. när vi ska visa ID så säger han att "dom är med mig". Så det var inga problem där inte iallafall.. När vi väl kommer upp och han har visat oss vägen så frågar han vad vi vill ha att dricka.
Jag och Johanna har typ skojat lite innan och sagt att "faan nu kommer vi bli panka när vi går ut själva, går man ut med någon annan så behöver man inte betala ett piss" haha.
Men där hade vi tur igen, Tror vi betalade för 1 drink själva, de andra bjöd vakten/hajpimpen/luigi på haha! Helt okej kväll med andra ord!! ;)

Söndag: Vaknar upp och bestämmer att vi vill åka och köpa våra Harvard tröjor! Väl ute så är det sjuuukt gött väder. 2a Feb och vi kan gå utan jacka!! Kände oss så lyckliga så vi typ hoppade runt på alla gator och sjöng haha, trotts att vi var bakis!
Satay galna som vi är så hittade vi ett Thai ställe inne i något plaza. Sätter oss och ska äta men fy faan va äckligt det var. Gick fan inte äta haha.
Drar till Camebridge och in till Harvard coop. Våra tröjer är på rea men ändå dyra. Jag hittar en tjocktröja och en T-shirt. 80 dollar haha! Och jag som redan är pank!!!! Men det fick det vara värt!
Sätter oss på 2 stolar på en "uteservering" och glor på folk. Energin har tagit slut och vi bara sitter där och softar på livet lite grann.
Jake Ringer och säger att vi ska dra till Fenway där de väntar. Sagt och gjort. Vi Möter upp Jake och Maoud och drar till någon sportrestaurang där vi ska kolla på Super Bowl.
Jag, Jake, Maoud, Joahnna, 3 svenska killar, 3 tyskar tror jag, och en italienare. Blev ett stort gäng och beställde in  gött käk och bärs för att bota bakfyllan haha. Men hade iallafall sjukt trevligt och sjukt bra stämning där inne, även om vårat bord tydligen hejade på fel lag.

Bildbomb från helgen!






Kan inte annat än bli kär i tjejen i bakgrunden!
 Vår Pimp haha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar