onsdag 5 februari 2014

Vad vill mig livet egentligen ..

Asså har fan ont i magen. Är fan nervös över framtiden haha. VAd fan ska jag göra av mitt liv typ..

Min V-pappa kom innan idag och frågade om jag ville käka middag för de skulle ha familjemiddag sen lägger han till "fast du har inget val förresten för det är snöstorm och du kommer inte ut ur huset" haha jaha okej.. Gött tänkte jag då får jag säkert en bärs och så kan jag sitta kvar med som och berätta att jag inte vill förlänga.
Allt går enligt mina planer, go middag och en go bärs från Nevada, dukar undan och ungarna når ner i källaren för att spela wii.. PERFEKT. Det är bara det att allt slutade med att vi sitter och diskuterar allt jag hade kunnat göra om jag förlänger!.. De vet om att jag vill till Australien så småningom men de sa att det här är ända chansen jag har att vara här, vilket är sant, sverige går ingenstan och inte heller australien. De sa att om jag vill tjäna ihop mer pengar så kan det lätt fixa ett extra jobb åt mig antingen med ungar men de sa också att "barbros fotostudio" och allt vad fan det var. För här kommer jag ju inte få så många timmar så jag har ju rätt mycket tid över till annat.
Jag som hade bestämt mig för att komma hem... Nu är jag mer osäker än fan innan. Sitter och tröstäter choklad i stället haha. Nu mår jag både illa och har ont i magen.. bra jobbat typ. Faaan. Det känns så sjuuuukt jävla bra när jag pratar med dom och jag vill inget annat än att förlänga då men sen tänker jag efter och då vet jag ärligt inte vart jag står. Kissapa!!

Kollat klart på finalen av Ph nu dessutom. Få mig att må ännu mer illa haha. Aina är ju sjukt skön iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar