torsdag 6 februari 2014

Onsdag.. eller Torsdag.. eller!?

Idag vet jag inte riktigt vad det har varit för fel på mig. På gymmet tänkte jag att fan va gött att det är onsdag, så ställde jag mig på springbandet en halvtimma innan jag gick och ställde mig utanför rum A där mitt köra ABS pass snart ska börja. Väntar 5 minuter. Nu borde de öppna dörrarna nu ska det ju börja. Väntar 5 min till. 5 min till. Väntar i en kvart och sår och kollar på tavlan, kanske har det tagit bort passet!? Nääe.. Onsdagar kl 10. vad fan är problemet. Tillslut ger jag upp och kör mitt eget abs pass. Åker hem och ska kläcka lite ägg. Råkar hälla ägget i komposten och skalet i min skål. wtf!?? Sen kommer jag på att det är ju för fan Torsdag idag!!! Vad hände där!?

Efter att jag hämtat alla ungarna kommer carro och cole hit på playdate. Åker pulka bakom golfbilen. En stund senare märker vi att det brinner i grannens hus. Står en miljard brandkårer och poliser utanför huset och det ryker. Påminde lite om när det brann i grannens hus hemma i Sverige. Fast detta var iof inte i närheten så illa dom det var men ändå.

Kvällen spenderades på CCF. Daniels födelsedag idag så det blev en liten middag för att fira / samt avskedsmiddag för honom. Issi, Johanna och Julia var där också. En bättre kväll med andra ord!



Just det ja elen gick också, Tror det hade med at grannhuset brann men det var ganska mysigt. Vi letade upp en massa ficklampor sen satte vi oss vid fönstersoffan och mös med massa kuddar och filtar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar