fredag 21 februari 2014

Freeeeedag!!

Tänte skriva ner lite vad jag har gjort de senaste dagarna men har fan glömt av haha.
Idag har jag haft en sjukt go dag ialllafall. inte gjort något vettigt alls men sådanna dagar får man lov att ha ibland!
Skulle jobbat från 7-4 men vid 10 efter att jag och Reid har byggt en jävla massa fort och kollat på hockey så tar vi golfbilen ner till Karen.. Leker lite med hennes nya puppy och hennes hästhund Migzyee. Jag sticker hem så gott det går på all is. Chillar lite och käkar lunch.
Tar en promenad med Greta för att hämta posten, fast vet inte riktigt om jag kan kalla det för promenad, det har ju vart + grader och regn idag så det är ju mer eller mindre jävla is över hela drivewayn så det räcker med att jag kan stå och vänta på vinden och sen så vipps så kan jag glida hela vägen till brevlådan hehe... vilket är ca 300 m. KANON tänkte jag.

sen lämnade jag tillbaka våra skidor, kom hem och smsade karen vid 2 och frågade om jag skulle hämta ungen. Men det behövde jag tydligen inte. Jaha... aja


Ska snart hem till Julle med Johanna, laga lite gött käk och ha myskväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar