tisdag 18 februari 2014

Tisdag och snöstorm som vanligt typ

Hejsan hoppsan!
Igår åkte vi skidor i Branford eller vad det nu heter. Hela familjen och en till familj med deras ungar. Var gött att slippa ha Reid mellan benen hela tiden som jag fick göra sist när jag åkte skidor med ungarna själv. Trevliga dag. När vi kom hem gick jag ut med ungarna igen och lekte i snön. Byggde ett hopp som ungarna åkte på.

Idag jobbade jag från typ 7.15 - 1. Sjukt gött. Vet inte vad det var med mig, tror jag var jävligt hungrig för kände mig bara jävligt grinig på allt och alla haha. Daphne kom hem och jag stängde in mig på mitt rum och fick för en gångs skull tag på min kära familj i sverige. Skypade tills mammas batteri dog. Tänkte att de kunde få mig något vidare klokare när det gäller min förlängning men det stämde ju inte speciellt bra.

låg i min säng och käkade godis tills Robin ringde på skype, tänkte att det kanske är bättre att skypa med honom och se om han kan få mig till ett bättre beslut. Men icke sa nicke.

Middag med familjen, satt en stund och höll dom sällskap tills ungarna skulle lägga sig. Då gick jag upp igen.

Så nu sitter jag här IGEN. I min säng och käkar godis och försöker klura ut vad jag ska ta mig till gällande mitt liv. BALL


Mammas paket kom iallafall idag. Min balklänning och lite mer choklad. fick förvånadsvärt på mig klänningen men det var då inte lätt att andas. Får vi fixa till... ska bara äta upp all choklad!








 Vart tog mitt ögonbryn vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar