torsdag 13 februari 2014

Snökaos!

Så fort det börjar snöa så är det snöstorm enligt amerikanarna! Reids skola blev inställd pga snön idag
så nu har han lov fram till nästnästa vecka. suck. Fast den här dagen har varit jävligt chill ändå. Stack upp till Bobby och Caggie och tog hand om deras ungar lite. Sen skuttsade jag ner Reid till grannen så han fick leka lite där medans jag stack hem och chilla på dillen lite. sen stack vi och hämtade upp Cole och Carro för att gå på bio. Den nya LEGO filmen. Jag och ungarna har pratat om den rätt länge så tänkte det kunde sitta fint att se ;) Rätt ball ändå haha.

När vi skulle hem däremot var det ju kaos på vägarna. De är rätt tröga här och skaffar ju sämsta tänkbara däck till sina bilar så på motorvägen var det bilar som fastnade för de kom inte upp för "uppförsbackarna" de gled som en sill på en grill. lite så. Filmen slutade lite innan 3, vi var hemma vid 4. i vanliga fall tar den vägen typ 15 min haha. Dessutom är de sämst på att ploga vägarna så det är ju som att köra i badkarsslask!

Kvällen spenderades med familjen eftersom att man inte får gå ut, blev middag och en bärs och lite lekar som ungarna kom på haha.
Min V-mamma försöker muta mig ytterligare med att stanna kvar ett år här. Idag sa hon att jag kan få åka hem och vara hemma hela sommaren och sen komma tillbaka när skolan börjar igen! Gaaaah typ.. vad ska jag ta mig till haha!?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar