tisdag 30 juli 2013

Golf

Idag har jag haft världens änglabarn haha
vi har: kört vilse i beverly, spelat lacrosse, gått ner till bäverdammen och dragit upp pinnar från bäcken, (jag blev HEELT lerig) spelat golf, badat i poolen, haft cylel + spring tävling (jag vann men det kunde inte ungarna med att erkänna) lagat golfbilen som gick sönder, lagat ena cykeln som gick sönder. ja det är la det mesta vi gjort haha.

vi golfade här ute på fältet och seriöst. en 5 åring är fan bättre än vad jag är. första gången jag "spelat" på riktigt och efter 10 försöket av slag säger reid "du börjar bli ganska bra på att öva".. eftersom att fan aldrig träffade bolljäveln!!

ikväll kom carro och johanna och hämtade upp mig och vi stack med alla andra tjejer och spelade mini golf. blev inte mycket till spel eftersom att alla var mer sugna på glassen men det var sjukt trevligt ändå. och med tanke på att jag nästan enbart hängt med familjen de senaste dagarna så var jag helt exalterad på att prata och träffa alla. kände mig lite som en dyrasell kanin som ville synas och säga mest haha!

Jag, en tjej från mexiko och en tjej från australien. Sjukt snyggaste bilden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar