söndag 14 juli 2013

Hot-tub Partaj!

Sitter på uteplatsen och göttar mig igenom bakissöndagen.

Igår blev mig en hektiskt dag må jag säga. fan va gammal jag känner mig när jag skriver så fina ord haha. Meen jag fick iallafall åka med min värdpappas bil in till Boston, Charlie skulle ha en lacrosse turnering vid Harvard så jag tänkte det kunde vara ball att se sig runt där. De släppte av mig på vägen och jag gick runt i ca 3 timmar runt Cambridge där Harvard ligger. Sjukt stort område. När jag kände att mina fötter började ge med sig i mina försmå skor så vandrade jag vidare till Harvards alla sport arenor. Sjukt stort även där och deras största arena Harvars stadion var enorm! Tydligen rätt känd också och vart med i en massa filmer. Yeeh!! Lyckades tillslut hitta resten av familjen och kollade lite på matcherna.

Hemvägen blev ju inte riktigt som planerat. Men jag är stolt över att jag lyckades ta tunnelbanan in till North station där jag skulle ha tagit tåget hem om det inte vore så att jag missade det med typ 2 min. Yeeey!! Slutade med att jag köpte en äcklig bagel med tuna på dunkin donut. Var sjukt hungrig då jag bara käkat en bagel till frulle och klockan var nu 6 på kvällen. Tog iallafall tunnelbanan till Julia i stället. Där fixade vi oss och drog sen på fest hos Candi. Dessvärre kom vi sent och missade pizzan. Attans!! haha. Men det var fan kul ändå. Sjukt otippat hus hon bodde i. Ett hus med typ 2 lägenheter i. (Det upptäckte vi efter att vi råkat gå in i fel lägenhet för att leta efter glas) och helt från ingen stans finns det en hot-tub på baksidan där alla kände för att knö i haha. efter 12 någon gång kände jag igen hur hungrig jag var och som tur var så låg Dunkin donut granne med Candi haha. Yeeey!

Jag och Julia hade tagit bilen dit och tänkte ta taxi hem men det slutade med att en snubbe kunde köra hem oss. Sjukt gött. Visste fan inte hur vi skulle få tillbaka bilen igen när vi vaknade hos Julia i morse. Ingen mat hade vi heller så fick bli 2 ägg till frulle haha.
Ringde carro och hon var snäll och hjälpte oss med bildilemmat.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Gå upp och sova typ. Hade suttit fint!

Den blåa inringningen är storleken på Harvard området. iallafall den delen jag gick igenom.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar