måndag 22 juli 2013

Nwe york!!



New york var sjukt roligt och det var länge sen jag vart sån turist haha.

Fredag: kom dit med bussen vid 5 tiden, skulle ta oss till chinatown där vårat hotell skulle ligga. Inte jätte lätt att hitta när ingen kan engelska där inne haha. Hittade iallafall och träffade några killar i hissen som rekommenderade en mexikansk restaurang, tro mig, det fanns typ 3 bord där inne haha. Så vi stack in till time square och käkade på hardrock cafe och jag fick mig en bärs. Sjukt nöjd! Sjukt stort ställe! Gick sen runt och njöt av staden.

Lördag: vaknade och stack in till stan igen, Käkade frulle på Time square. Kändes som gick runt hela New york. Shoppade och kom efter många om och men upp i empire state building. Kan rekomendera folk som funderar påt att hellre åka upp i Rockefeller center. Men det var ball ändå. Träffa en norrman som var lika lost som vi i den fina helikopter turen ;) Sen mötte vi upp en annan tjej, Julia. Shoppade mer och jag hitta mina fina skor!<3

Söndag: hejdå hotell och hej frihetsgudinnan. Lunch i central park innan det blev dags för bussen hem

Bildbomb_hej
Äckelhemsidan krånglar och jag kan inte flytta texten till vänster. spy












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar