måndag 15 juli 2013

Några tankar jag haft idag:

1. Poolen vi hände på idag.. husägarna av poolen, 2 tjejer, 14 och 17 hängde med oss idag, även hennes mamma kom lite senare, de hade köpt nya högtalare och spelade musik.. tanken slog mig, fan stället hade ju varit helt sjuuukt bra att fira sin 21-årsdag på! synd bara att det aldrig skulle hända.

2. Mamman som var äger poolen bor själv i detta MEGA hus, (våra grannar) hon och hennes 2 barn. Hon jobbar inte utan rustar bara upp hennes feta tomt om dagarna. Hur lyckas folk? Hon har allt man kan drömma om jobbar inte!?


3. Hur i hela friden ska jag kunna komma hem till sverige igen utan en städerska? haha jag har städat mitt rum 1 gång på 2 månader. Sjuuukt gött att slippa men jag kommer ju vara helt katastrofal när jag kommer hem igen! Älskar att de har det här haha!

4. Jag tror det är nu jag verkligen insett vad det är man uppskattar hemma i sverige, det är nu jag verkligen insett typ.. trodde jag skulle sakna chokladen mest av allt men jag har fortfarande inte käkat upp mina marabou. Jag har ju typ godare godis här. Men mina vänner. Umgänget. Göteborg. Känslan. Saknar min lillebror. Saknar att han kommer in till mitt rum bara för att prata i någon minut. Saknar att se min mamma sitta på min säng och jag i min skrivbordsstol. Jag skulle inte för allt i världen åka hem nu igen till Floda bara för det för jag vet att det dåliga väger upp så sjukt mycket.. bla jobbet i sverige haha. Trivs mycket bättre här.. men jag saknar så galet mycket känslan av att hänga med alla. Festa med alla. Excet med Katie. Fina kvällar i Alingsås och 1000 andra grejer. Sjukt svårt att förklara.

5. Vad fan ska jag göra i vinter? Nu glassar vi på stranden eller poolen typ varje dag.. Vad fan ska vi göra när kylan kommer? uuuh.. längtar inte!!

6. Det finns inga rediga amerikanarfetton i detta området.

7. Jag är verkligen glad över att jag hamnade här.

8. fan ville ju skriva 10 punkter men kommer inte på fler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar