måndag 22 juli 2013

Janni ute på golfåkern!?

Åh jag är helt sluuut! Skulle kunna somna sittandes här! Helgen var sjukt rolig. Mer om det i nästa inlägg. Men man känner ju hur mycket man gjort idag haha.

Och idag mina vänner ska ni få höra!.. Idag har jag hängt med Charlie och spelat golf. Vi stod i Daphnes garderob i typ en timma för att försöka leta upp golfkläder som är allowed på klubben. Inte det lättaste. Total vägrade kjolen så hittade ett par helt okej shorts men fan jag kände mig som en enorm tönt ute på banan. Och jag förstår fortfarande inte grejen med att spela. Visst att det var fint där, allt var ju grönt och gräsmattan var helt perfekt trimmad men wtf, gå 100 år för att slå en boll. Det är ju som att stå i kö till balder på liseberg i 1 timma för att sedan bara få åka 1 minut. Nääe inte min grej. Mestadels av tiden fick vi dessutom stå och leta efter bollar i det höga gräset. Visserligen kom vi hem med fler än vad vi borde men det verkar som att fint folk här inte har tid med att leta bollar haha. 

Tröjan MÅSTE ha krage annars får man inte spela, Absolut inte urringad. Enbart shorts eller Kjol. Skorna var inte okej men har inga andra. uppsatt hår.. jajamen. Ta på dig en keps om du inte sminkat dig. Charlie, coach nr one! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar