måndag 29 juli 2013

Trött tjej anropar!?

Klockan var 9 när jag äntligen la mig i sängen! En kompis skickade just en bild på när han dyker och den fick mig äntligen på bra humör igen!! Au pair livet är inte alltid en dans på rosor. Den här dagen har varit katastrof, verkligen inte fysiskt, har ju inte precis lekt så mycket som jag brukar, men psykiskt, omg! Ibland vill man strypa ungarna! Blir galen! Var tvungen att gå in och sätta mig och bara stirra in i väggen för att lugna ner mig haha.

Men men det går upp och ner, som tur är gillar jag ungarna mestadels haha ;)

Efter jag slutat ville jag helst av allt bara ta bilen och åka iväg någonstans men så blev det inte riktigt. Daphnes kompis (och granne) ville ha hjälp med att skypa med hennes kanske framtida au pair som är svensk. Så pratat med 2 olika tjejer som då kommer komma i september någon gång. Varav den ena verkade jättebra och trevlig så förhoppningsvis är hon också min framtida granne! ;D

Sen kom Dan the candy man hit på middag. En snubbe som jobbar på Myopia. (alla får smeknamn av ungarna som jobbar där) Golftränare om man kan kallade så. Det var trevligt. Förutom att jag inte över huvud taget är intresserad av golf och därför inte förstår speciellt mycket av vad de pratar om. Men det blev BBQ och "cone hole", ett utomhusspel, tror jag skrivit om det innan.

Fy fan vad jag luktar svett känner jag nu. Och mina ögon är illröda, och mitt huvud bultar. Dags att sova.
Tack och hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar