onsdag 10 juli 2013

Ungar

Vet inte riktigt vart jag har mina grabbar. ena stunden är de helvilda och lyssnar inte på ett ord jag säger och andra stunden är de hur goa som helst. så är det väll med alla ungar men jag börjar ändå tröttna på den ena halvan. märks ju att de testar mig rätt hårt men nu känns det ändå som att jag börjar få över dom på min sida ;) idag hjälpte reid mig med tvätten och det blev en himla massa team work som han kallar det. sjukt gött och han var helt underbar hela morgonen. sen till lunchen drogs han änna tillbaka till sitt lilla egna revir och var inte alls lika trevlig. men det är väll bara att stå på sig och få han till att göra vad jag säger. det går ju efter lite krigande. men rätt galet hur stor skillnaden är här jämfört med sveriges uppfostring.

vet inte heller varför jag skriver detta haha men känns gött att bara skriva ner lite skit man tänker på typ :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar