onsdag 31 juli 2013

Janni hjälte för dagen1???

Nu känns det nästan som att tiden går för fort. Hänger fan inte med!
idag har det blivit både minigolf igen och vanlig golf och pool. Stack till både tandläkaren och frissan med ungarna också.

Efter jag slutat vid 5 stack jag till beverly för att åka hem till Joanne, min Lcc haha. vet inte riktigt varför jag gjorde det men 2 timmar innan så lovade jag henne att hjälpa henne med en lista på alla nya som kommit hit. Rätt ball ändå. Fick cola och tjöta lite med hennes man och hund. Sen satt vi mest och pratade om hennes problem och pillade lite med min dator och alla brudars namn och hemland haha. Fick frågan om att stanna kvar på middag men hade redan lovar Thai käk med Carro. Vilket det också blev. GÖÖÖTT!!

Charlie smygfotar!? Typ såhär deg ser jag ut varje dag. Slitet linne, kosta shorts (mina långa är för varma) och en keps på det! Sjukt gött! för att inte tala om glassen hehe. älskar mitt jobb ändå ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar