måndag 1 juli 2013

Nämen hallåå

Sitter framför tv med hunden på ena benet och datorn i andra. haft en sjukt rolig helg.

en gammal jobbarkompis från sverige bor lite utanför NY så hon kom och hälsade på mig i helgen.
Moa kom hit i lördags någon timma efter att familjen har åkt iväg. jag och Carro hämtade henne vid tågstationen. sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde haha men julia kom iallafall hit med paj och jag tog med dom på golfbilen och visade dom runt här. kvällen spenderade vi en en stad som jag tror heter gloucester. Där var det typ tivoli och något stort firande där folk hade olika tävlingar. käkade middag på någon fin restaurang. mysigt :)

i går stack vi in till boston . tågresan in gick sådär, vet inte hur många tåg vi missade haha. men till sist kom vi in. En radio kanal här hade en typ gratis festival där bla sammy adams, selena gomez och jason derulo spelade. vi 4 åkte in och sen träffade vi upp en tjej från finland och en kille från australien där. var sjukt varmt ute och galet med folk. innan sammy började spela så tänkte vi att vi knör in lite.sen vet jag inte vad som hände men jag och de 2 nya kom in och tappade bort de andra tjejerna. sen hamnade vi helt plötsligt rätt långt fram och träffade asball folk. och rätt som det var så lyfter de upp mig och jag får Crowd Surfa på allt folk haha. sjuukt roligt haha! Sammy var gryym! men selena drev alla mest med haha.

kvällen stack jag moa och carro och gick en långpromenad med vovven. sen blev det tacos för hela slanten. sjukt gött.


på något vis lyckades vi missa tåget idag igen haha så fick köra moa till bussen i boston. men det gjorde ingenting då vi fick se en helt ny sida av boston så var bara roligt! :) sen stack vi hem till carro där hon lagade mat till mig hehe. (lyckligt lottad) ;D

och som sagt nu sitter jag här med vovven :)

Bildbomb! (blandade från helgen)












Crowd Surfing var gaaalet haha! däremot åkte mina shorts upp till naveln och mitt linne drogs upp så trodde det skulle gå sönder men det höll sig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar