torsdag 18 juli 2013

Sett min första coyote!

Jaha ja, jo de senarte, igår jobbade jag hela dagen, smälte bort vid poolen. Igår såg jag dessutom min första Coyote, typ som en pjärievarg. Trodde däremot att den skulle se mer vargliknande ut men den såg mer ut som en hyena. Stod här nedanför huset vid skogsbrynet. lite obehagligt.
"så länge vi tar in alla hundar så är det ingen fara, de är rädda för dig men är de i flock som de brukar vara och de inte har ätit på någon månad då kan de anfalla dig" sa charlie. tack då vet jag!

idag blev det mer pool. börjar bli tjatigt det där haha. känns som det ända jag gör ibland är att bada och smörja in ungar i solkräm 45. fast ska inte klaga. måste köpa en ny bikini bara. den är ju helt slutkörd den jag har nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar