tisdag 23 juli 2013

Schopping i New York!

Vad jag köpte i Nwe york i helgen! Inte jätte mycket men skorna var ganska dyra och kände inte för att bli helt pank efter en helg haha.

Dör va fina de är!! Helt ärligt visste jag inte vad Michael Kors är förnågot innan jag träffade Carro haha. Hon är märkes tjejen och jag är lärljungen.. typ. Bryr mig inte riktigt om märken haha men ser jag något som är så fint så kan jag ju inte låta bli! :D Carro skulle iallafall in och köpa en väska och då såg jag mina skor! Kunde inte motstå och älskar hur de behandlar en som en kung inne i affären när man frågar om hjälp ;D Ska jag låta extra snobbig så är det Tydligen Mickael kors allra nyaste! Oj vad jag typ stör mig på mig själv när jag säger så haha. who cares! Dom är mina!! :D



Hitta en fotoautomat inne på Victorias secret


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar