tisdag 2 juli 2013

Outlet och starbucks

I morse stack jag och carro iväg på en liten roadtrip. Kommer inte ihåg vad staden hette haha men våran slutdestination blev iallafall en outlet. Mitt huvudmål med denna outlet var att jag skulle komma hem med ett par dojjer jag kan träna i men så jag inte hittar de "perfekta" skorna så sket jag i det. istället kom jag hem med ett par nya röda converce och en hårolja haha. men det har jag ändå velat ha länge ändå så var ett bra köp :) kan visa bild en annan dag.

hemma och vrålhungriga så lagade vi käk, sjukt duktiga är vi.
när kvällen närmade sig så stack jag själv till starbucks. träffade katharina och ett gäng med brudar. även en tjej som vart au pair för 4 år sedan som var och hälsade på. sjukt trevlig. joanne kom med godis och starbucks bjöd på kakor. gööööött :)

Ända bilden från idag haha. ailien i baksätet? 

 Tyckte det var dags för en snygg egopic (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar