måndag 8 juli 2013

Hejdå Kuss

Nu när det är fullt hus här igen så känns det nästan inte som att förra veckans FF har hänt. Däremot var det kusinernas sista dag idag och sticker tillbaka till San diego tidigt i morgon. Blandade känslor. På ett sett har det ju vart kul att hänga med dom och det har ju förenklat mitt jobb när jag slipper göra lunch och skit men samtidigt har jag känt lite att hur fan kan jag få betalt för det jag gjort när dom vart här. visst jag har ju lekt och kollat så de inte drunknar i poolen typ men de äldsta kusinerna är ju fan 18 och 15 så de hade la gjort ett minst lika bra jobb som jag gör. och de känner ju varan, jag känner mig däremot lite som 3dje hjulet har jag märkt nu. Men aja.

och som vanligt när det gäller en dag med kusinerna så blev det poolen. men däremot blev det en annan pool idag där vi kan spela basketmatch i poolen.

Jag och carro stack till gymmet efter jobbet där jag kände mig sjukt cool och var tvungen att ta en bild för att visa min awesomeness.. typ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar