fredag 11 oktober 2013

Bon fire!

Skjuttsade ungarna till skolan sen stack jag och Reid och käkade dunkin donut (jag var bara tvungen att testa deras pumpkin donut så mer eller mindre tvingade dit honom hehe) Sen stack vi hem och jag är sjukt trött på allt tjat om att spela football hela tiden så jag satte honom i ett bad i stället. Sen stack vi till Chebacco lake där vi testade hans nya radiobåt!

Senare bar det av till Beverly flygplats där vi skulle vinka av bobby och gaggie som skulle åka privatplan på semester. Assåååååååå..... Sjukt najs flygplan! Fick åka bil ut till det lilla flygplanet och så visade de oss runt och jag fick mig fan en lite smygbild medans de andra tog en titt i cockpiten eller va det nu heter! Så jävla flådigt!! och vid varje stol vid väggen fanns det typ behållare för champange och grejer. Hur gött som helst!!

Ikväll blev det Lcc meeting. Hamnade vid en bon fire  där vi grillade marshmallows och käkade smores! kom hem och tackade av babysittern och gick upp och la mig och efter en stund hör jag att charlie ligger och hostar som en galning så går jag dit och kollar hur det var med honom. Ja då ville han bara säga gonatt haha. Så sööt är han. Är fan glad att jag ändå fått den här veckan tillsammas med dom. Fått så mycket mer kontakt typ.


Helvete i morgon fyller Reid 5!! har inte ens gjort ett kort.. Och det är ju jag som får Hålla i halva hans födelsedag. Bra Janni, Bra haha. Får åka till pinkberry eller nåt och köpa glass!!









1 kommentar: