måndag 28 oktober 2013

Midterm fucking exam done!!

Tjaaaaaaa!
Johanna stack precis hem och jag har lagt mig i sängen. Fick huvudverk för första gången sen jag kom till staterna nu tror jag. Vilket jag hade typ dagligen på donken. Vet inte varför men antar att det kom nu när stressen lagt sig. Gjorde precis vårat fucking midterm exam för Harvard! typ 50 frågor och 3 essay in it med a-c frågor i varje. 2 timmar. Suck typ. vette fan hur det gick haha men aja. BALL

Idag efter att jag vart hos tandläkaren med Charlie så mötte vi upp de andra och Daphne på modells. Vet inte om jag var anledningen eller om hon ville köpa footballs stickers till ungarna men hon köpte mig iallafall ett par mjukisbrallor. Sjukt glad blev jag. Hon tröttna la på mitt tjat om att jag fryser på morgonen hahaha! nääe.. lycklig gjorde hon mig i vilket fall som helst. Inte världens snyggaste brallor men kommer lätt bli mina favoriter då de är sjukt sköna!!

Jo jag tog dessutom tummen ur röven och uppdaterade min telefon. Kände att det var la dags nu kanske... Kommer klaga hysteriskt över den de närmsta dagarna men sen kommer jag la vänja mig. Men just nu... näääh!!! Skaffade mig en fin bakgrund också! :D

 Tycker att den "vita" markeringen för ikonerna längst ner var sjukt klumpig typ... kan man inte få tona ner den mer? Apple??????


1 kommentar: