tisdag 1 oktober 2013

Harvard!

Gött att jag får sådär en typ 1000 mail från harvard och Polisen i Cambridge där Harvard ligger. Känns som det är en 100 mail men ska jag vara realistisk så är det en 5 mail jag fått. Både skolan och Polisen vill varna om att det är flera tjejer som blivit nerslagna och bestulna typ sådär allt de har på sig av värde. Känns ball att åka in dit på lektion framöver haha..

Written Assignment. Jag ska skriva några sidor om 3 smartskallar och deras teorier om "working memory". Orkar inte gå in mer i detalj vad det är men i vilket fall som helst så orkar jag inte och jag vet jag klagar mest i världen om det men det är såååå tråkigt. Det ända jag faktiskt ser fram emot att göra är formatet. Det är något jag är bra på iallafall. Vilket typsnitt och storlek och allt som det ska vara. Layouten haha.
Så vad jag tänker som mest på just nu är hur jag ska kunna skriva allt på så få egna ord som möjligt haha. Måste skriva något som tar plats.. som fyller upp sidorna.. och jag vet att det är fel tänk men jag tröstar mig lite på det sättet hehe.

Snart är klockan 9 här på andra sidan jorden. Jag hoppar starren ikväll och tänker faktiskt gå och lägga mig tidigt!!

Så jävla snygg!! 

Johannas bild på väg upp mot Canada!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar