torsdag 31 oktober 2013

Kapten Röd

Jodova! Jag uppdaterade ju min telefon då va. Men då kom alla mina kontakter in i telefonen vilket är sjukt irriterande. Varför ha en massa svenska nr när jag ändå inte kan använda dom så att säga.. Så efter många om och men att försöka få bort dom och tillbaka som jag hade innan uppdateringen så fick jag tillslut skaffa en ny mailadress och lägga in alla amerikanska nr där och sedan ta bort balle iclouds kontakterna.

Fick skriva upp alla amerikanska nr igen och insåg att det var en väldigt massa mer nr än vad jag trodde det skulle vara. Aja. 2 timmar senare så har jag nu alla amerikanska nr inlagda. wiiho. Det var min morgon det. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och glo en film och tycka synd om mig själv.
HERRÅÅÅÅ



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar