fredag 1 november 2013

Jobb och halloween!

Jobbar hela veckan, Jobbar hela helgen och hela nästa vecka och även den lördagen. BALL!! nej!!
lite lättiriterad faktiskt då jag iallafall trodde att jag hade denna söndagen ledigt men så får jag en lapp där det står att jag jobbar från typ 9-7 på kvällen. Min V-mamma åkte till California i morse och är borta en vecka vilket innebär att jag kommer få jobba sjukt mycket mer också i veckan också.
Aja

Igår kväll stack vi iallafall till Salem för att fira Halloween! Galet mycket folk och alla var utklädda och en del var helt sinnes sjukta haha! Var som en festival och man fick typ knö fram brand allt folk på gatorna och flera småband som spelade på olika scener, tivoli och massa matstånd! Kul att se faktiskt! Och allt detta firande bara för Halloween. Hypeat! Ja!

Upp kl 6 i morse för att åka och äta på panera med ungarna. Har inte käkat så mycket de senaste dagarna. Framförallt ingen riktig mat så tror min bagel blev lite för mycket för min mage. Blev sjuuuukt äckligt mätt så jag trodde min mage skulle spricka typ haha. Gasen i botten hem för att dö på soffan typ.
Nu sitter jag och glor på tv med Reid och Greta. Fortfarande irriterande på min jobbhelg haha. Så idag tänker jag ha en degdag med Reid. Han går ju inte i skolan på fredagar så tänkte vi kunde gå på bio idag. GÖTT! Ungarna var ju på trick or treat igår också. Godis till mig? GÖÖÖTT!!


Det fick bli en sista minutensminkning för min del igår! Mer bilder kommer la!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar