torsdag 7 november 2013

Sveriges Internationella Kalddkakedag!!

Min V-mamma är hemma!!!!!!
Lyckan är underbar! i morgon får jag till och med sovmorgon! Wiiho :D
Däremot hade inte reid någon skola idag och har inte i morgon. Vilket innebär att jag får jobba hela dagarna haha. Men i morgon slutar jag typ 4 istället för 6 så känns gött ändå.

Idag har iallafall jag och reid varit ute och cyklat i regnet. Men har ändå varit hyfsat varmt ute idag.
Carro och Cole kom hit också. Bakade kladdkaka och spelade en himla massa fotboll med ungarna.

Känn som att jag har sjukt mycket att berätta om idag men kan inte komma på vad haha. Aja
Hare fett då!

Jo vi var och hälsade på en stund hos grannen också som fått en ny fosterhund. Så gosade lite med lilla puppyn och hästhunden migsy hehe!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar