fredag 29 november 2013

Drömmarnas värld i vaket tillstånd

Inatt blev jag så jäääävla förbannad för jag hittade inget hål i täcket

Där låg jag under alla mina 50 täcken och filtar och drömmer om jag vet inte vad.. att jag ska lägga mina mynt i ett litet hål i täcket, Först hittar jag det och lägger det snyggt och fint i hålet precis som det ska vara utan att behöva anstränga mig genom att öppna ögonen. MEN SEN vet du,, då hittar jag inte hålet något mer.
"Det var då själva faan tänkte jag" och del slutade med att jag fick tända lampjäveln, sätta mig upp och gå igenom hela äcket bit för bit för att hitta mitt pengahål igen. Tillsist gav jag upp.. det fanns ju inget hål där för fan.

Och jag hade inga som helst tankar på att VARFÖR skulle det finnas ett hål i mitt täcke för förvaring? Och inga tankar om VART finns resten av mynten jag skulle lägga i där?..

Konstig dröm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar