söndag 3 november 2013

Outlet och käk

Tjenis penis!
Skulle egentligen ha jobbat från typ 11-halv3 igår men när jag kom ner så sa min V-pappa att han skulle ta med sig alla ungar. (kunde du inte sagt det i gårkväll typ?) Så min arbetsuppgift idag var att ta hand om hunden och fixa lite i huset. Gött ändå. Stack med Carro och Clasine till Wrentham outlet efter det. Hade inte planerat att köpa något men kom ändå hem med en t-shirt från Nike och godis från Lindt eller vad det nu heter. I sista affären hittade jag världens finaste tröja också :D Sjukt skön och äntligen en tröja med lite för långa armar haha!
Tog också en sväng förbi IKEA också där vi köpte biljetter till Julbordet på lucia! (TAGGAA) 

På vägen hem stannade vi på Joe's och käkade till sent på kvällen. Satt fint som fan. Kom hem och satte på filmen spring brakers. Konstig film det där.. 

AsFräck!! eeh
 Ute och gå med Greta

 2 November och jag gick i linne när jag var ute i skogen med Greta. Sjuuukt najs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar