onsdag 13 november 2013

Pannkake dag!

Idag har jag proppat i mig ca 15 pannkakor. Det var jävlar mig gött. Både lunch och middag.
Jobbade inte sådär hejdlöst mycket heller men jag har ändå inte hunnit göra något vettigt då jag trodde att jag skulle börja jobba när som helst haha. Hann med att göra en Thor med Rainbow loomsen. Tänkte göra en spiderman först men Thor såg mycket svårare ut att göra så då kunde jag inte hålla mig.

Tänkte precis lägga mig i sängen och dega resten av kvällen när telen plinga. Så stack en snabbis till Classe och tjötade lite. Sjukt gött att hon bor så nära.

Och jo ja... Igår sa det pang i rutan när jag stod och lagade lunch. En liten fågel flög in i rutan och låg på marken. Kunde ju inte bara lämna honom där men fick panik för visste ju inte om han led typ och jag vill ju inte ta livet ur stackan. Men han låg där på rygg och andades och glodde på mig. Så jag vände på honom och bad honom att flyga iväg men det ville han inte. Så jag lämnade stackarn och hoppades på det bästa. Men sen när jag skulle kolla te han var han änna dö. Så det fick bli en liten begravning för han när Reid kommit hem. Rip Birdiebird.


 Så här såg molnen ut typ hela dagen igår.
 Köpte ju en T-shirt för ett tag sedan. Den har änna legat i pösen sen jag köpte den men idag kom jag på varför jag köpte den.. För att den var sjukt jävla skön!! ;D Och sen vet jag inte vad det är med mig och de där strecken på typ alla kläder jag har.. Lite adidas inspererat. Men jag gillar det. Ball!!
Sjukt het förövrigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar