lördag 9 november 2013

Macklemore & Ryan Lewis!!

Hejsan hoppsan!

I förrgår blev det som så att vi bokade biljetter till Macklemore och Ryan Lewis och i går stack vi dit!

Stod och fixade mig och funderade på om jag skulle ta ett tidigare tåg och kanske möta upp Jake för en öl innan konserten. Skulle precis kolla tågen när jag insåg hur mycket klockan egentligen var. Var ju fan sen till det sena tåget jag skulle ta med Ash och Celia!!! Sprang ner och hejdåhejdå. flög in i bilen och som vanligt är det röda vågen på vägen men tro fan att jag hann till tåget ändå!! :D

Kom in till Northstation och TD Garden ca en halvtimma innan det började. Perfekt tid typ. Hittade våra platser och måste säga att jag älskar TD Garden. Som Kellegh sa "det finns egenltigen inga dåliga platser där inne!" och även om vi bokade i sista minuten och hade sittplatser så såg man ändå jävligt bra och det var sjuuuuukt naajs!

2 DJ/rapare som förband. Satt mest och snackade och drack öl för pengar jag inte hade under den tiden haha. Sen kom Macklemore och faaaan va bra det var!! Sjukt glad att vi gick! Och självklart hade han ett Celtic linne på sig hehe. Och han hade så jävla roliga intron till låtarna! Framförallt till låten trifth shop!

Efter konserten var det egentligen meningen att vi skulle dra på fest men spårvagnarna hade slutat gå och vi alla var panka så vi stack hem istället. Bara den lilla detaljen att jag insåg att jag var utelåst. hehe. 3% kvar på mobilen smsar jag typ alla och precis innan mobilen dör fick jag tag på en adress. Ingen aning om vart det var haha. Men förbannad och trött gled jag iallafall dit. Kom in till en lägenhet där typ alla sover. Yeehy! Fick en öl och den var det inte mer party än så. En as fin vovve och en säng blev iallafall min för natten. Bugar och bockar! Blir väckt kl 7 på mörra. Halvbakis och ögon som inte sovit ett piss typ. Drog mig hemmåt men kände inte att jag kunde komma hem typ 8 på morgonen så jag satte mig på donken och käkade frulle för pengar jag inte har. Bakis nostalgi på förra jobbet. Funderade på saker jag kunde göra. Ringa någon? mobilen är död. Kolla på bilderna från igår? mobilen är död? lyssna på musik? mobilen är död. åh jag behöver miniräknare. mobilen är död. BALL! Satte mig och glodde på folk tills att personalen torkat mitt bord 3 gånger. Då kände jag att det var dags att flytta på mig. Förflyttade mig till toan där jag satt tills benen somnade. Tillsist lyckades jag övertala min kropp att försöka gå med vingliga ben till bilen haha.
Kom hem och hade faktiskt ett jätte trevligt samtal med ungarna och pappan så nu känns det bra igen! ;D GÅ OCH LÄGG DIG sa de innan jag gick upp.. mmh hehe

Halvfyllt Garden!
 Snygg bild! Jag Celia och Ash. Båda från Tyskland
 Fett!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar