fredag 15 november 2013

Zooooo

Har jobbat heeeeela dagen idag! Från halv 9 i morse till nu kl 10 på kvällen.
I morse kände jag att damöb heller att jag tänker vara hemma hela dagen. Så jag satte fram datorn samtidigt som jag och Reid spelade finns i sjön på kortlek, googlade things to do nearby, och så hittade jag ett zoo som låg hyfsat nära. GÖTT som faaan tänkte jag. Men som vanligt vill inte Reid gå utanför huset så fick muta med att köpa honom lite footballs stickers om han hängde med. In med ungen i bilen och ut på motorvägen till Stoneham.

Så idag vet ni, då har vi sätt en himla massa djur. Leopard, couger, Varj och coyotes var väl det som intresserade mig mest, så fick Reid till att få dom som favoriter han med. Hade rätt mysigt där i parken faktiskt.

Sen blev det hem och och hämta de andra ungarna vid 5 tiden. Kom hem och jag var trött  och orkade inte höra dom bråka så jag kom på den briljanta iden att vi skulle vara i lag, den som kunde lägga ett pussel snabbast vann... och man fick inte lov att prata! Sjuuukt gött. Jag och Reid vann. Självklart. Så jävla grym!!

Däremot så dog både min systemkamera och min gopro.. men här kommer en drös med mobilbilder!! ;D 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar