onsdag 6 november 2013

Starren igen!

Inte fått sådär hejdlöst mycket sömn denna veckan kom jag just på haha. Kommit hem sent varje kväll och upp kl 6 varje morgon denna veckan. Yeeh!!

Ikväll stack jag iallafall till starren och träffade Ash, Celia och Selina. 3 tyska tjejer. Satt och tjöta och hade det trevligt fram till att vi skulle gå och jag råkade riva stället! Så jävla typiskt mig. Haha eller aa... råkade pajja en tavelkrok på något sätt tror jag. Så nu blev den sne... SNYGGT!!
På tal om det så sprängde jag ett ägg till lunch också. Jag hann ta ett bett sen small en jävla smäll. Nästan som dynamitharrys Jävlar smälla! Och hela gulan flög ur vitan. Vette fan vad som hände. Troligtvis något att göra med att jag mikrat den 5 min innan... knäppt

Bild på tavlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar