tisdag 19 november 2013

PLUGG

Tjaabba!!
Har suttit och skrivit en hel sida med fakta om Epesodic och Semantic memory... As nöjd.. Fram tills att jag kommer på att det är ju fan inte ens det vi ska skriva om i våran uppsats. KUUUUL!! Det är Ju Priming och allt vad det innebär som ska in i uppsatsen. Sen ska de beblandas in med 2 andra huvudämnen jag skrivit om. Ska in på Torsdag morgon. KUUUUL. Egentligen ska det in på måndag men Jag åker till Chicago under helgen och kommer inte ha möjlighet att skicka in det då haha.


Aja. Harvard igår. Mer om falska minnen. Rätt intressant.

Blev besviken när idag också... På tisdagar lyssnar jag alltid på Kissies och Peters podcast. Jag vet. Behöver inte få några kommentarer över det men jag tycker det är rätt ball att lyssna på haha. Jämfört med mig så lever ju de i totala motsatsen och som den "alla människors synpunkt" som jag sysslar med så är det rätt roligt ;D MEN idag har de inte kommit upp någon ny pod! Så jag fick sitta med Katy perry i tv högtalarna till min lunch istället. Inte lika ball..


Bild från Harvard gamet.. eller aa.. med tröjan jag fick låna av Daphne
 Sjukt gött väder igår! Vid 9 tiden var det 17° ute. Inte helt fel.. Så spelade fotboll med ungarna på kvällen. (ovanligt)
 Tror jag kan klassas som världens sämsta "ta hand om håret" tjej! Vet inte hur många knutar jag har just nu.. Dränker det i balsam istället.. ehm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar