onsdag 27 november 2013

Tagga Thanksgiving i morgon!!

Eller aa... om typ 2 timmar egentligen haha..

Idag har det tydligen varit sjukt varmt ute.. Jag har iof bara gått ut en gång imorse då jag körde Reid till skolan. Sen har jag häckat inne resten av dagen. Men däremot såg jag Daphne som var ute och gick i kortkorta shorts och regnjacka. Så min varma information kommer väl egentligen från henne.

IDAG vet ni!! IDAG har jag käkat lasagne!! Första gången i USA! Så jävla gött! inte lika go som Condecos vegetariska i Göteborg men Daphnes var ändå helt ätbar. Bara namnet gjorde mig glad.

Man äter inte precis några svenne-måltider här förstår ni. Vi kan väl ta det från morgon till kväll..
Frulle: Antingen bagle med cream cheese and jelly, yoghurt, eller några onyttiga flingor
Lunch: jag har 3 olika sorters luncher jag varierar mellan, En jävlar mig go sallad jag gör, hummusmacka med ett ägg och avocado, eller frukost igen, en stressig dag får det bli en näve med bars som jag äter i bilen..
Middag: Har jag tur så lagar Daphne något till ungarna som jag får ta del av (kötbullar, nuggers, bacon egg&chees, pizza, eller något annat simpelt, eller frulle igen, eller macka eller i bästa fall så går jag ut och käkar med brudarna. 99% av fallen blir det något som innehåller kött i de fallen!!

Men grejen är.. De är fan inte feta här i Boston asså. Visst familjen här äter väl inte jättnyttig mat men skilladen från sverige och här.. i sverige beställer man en pizza och käkar den själv, här beställer man hem en pizza och så äter man max (MAX) 3 bitar var. :) Funkar helt okej för mig. Förutom att jag framstår som matvraket i familjen då jag helst hade velat ta 4 bitar hehe..

Kör en bild från Chicago för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar