söndag 17 november 2013

Harvard vs Pennsylvania










Var på Harvards football game i lördags! Harvard vann självklart! Känner mig hedrad som gå på skolan hehe ;D Rätt ball att vara med om och det var sjuuukt gött väder, och det är ändå mitten av november! Stack in med Carro, Clasine, Johanna, Hannah och så träffade vi Jake där inne.
Käkade på whole foods på vägen hem.

På kvällen stack jag på fest med Julia och Johanna. Blev en rätt flippad kväll. Men hade fan roligt iallafall!! ;D

Bakis söndag idag. Johanna körde hem mig runt 12 tiden. Kom hem och stängde in mit på mitt rum fram tills kl var typ 4 då Owen knackade på och undrade om jag ville komma ner till de andra. Pajjade min pluggkväll jag tänkte ha men fick bli en myskväll med familjen i stället. Varje söndag så käkar familjen middag tillsammans (Kelligh hade lagat något käk som skulle stå i typ 8 timmar, sjukt nöjd var han) Sen vid middagen så ska alla säga sin "highlight of the week". Rätt mysigt. Sen degade vi väll framför tvn (football) med brasan och en bärs. Nu tänker jag lägga mig och sova! Blev ju inte mycket sömn inatt precis....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar