söndag 3 november 2013

112 Aina

Morsning korsning!
Legat och kollat på 112 Aina hela kvällen. Inte sådär så att man dör av skratt som när Karatefylla gick men kändes skönt att kolla på något svenskt typ. Lite småroligt :)
Idag kom jag också fram till att jag faktiskt känner mig väldigt hemma här i huset. Och i mitt rum framförallt! Trivs som firren i vattnet!
Min V-pappa kom in i mitt rum idag och frågade om jag någonsin använder min Tv haha. Asså va faaan haha det är typ det ända han tjatar om! Vill han ha Tvn eller vad är det frågan om!?

En bild från min talva på toan med vykort på Kalvsund från farmor bla, och bilden nedan, en gudomligt snygg bild på mig själv från Kanada! haha jag vette fan men jag kan inte låta bli att gilla den!

Solglasögon från någon random och den äckliga drinken de köpte till oss. Smakade fan ren sprit typ men kan ju inte tacka nej haha.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar