lördag 30 november 2013

NHL match och feeest

Hade en sjukt bra fredag!
Var ledig hela dagen och jag hade ju fått 2 hockeybiljetter av min värdfamilj som en tidig julklapp. Så jag och Carro drog in till boston på morgonen och gick på Boston Bruins vs New york Rangers. Hade sjukt bra platser och det var sjukt kul att se en NHL match!! Tror fan de hade 3 svennar på plan också. hehe.

Efter matchen som slutade runt 3.30 pm tog jag subwayn till Parkstreet och mötte upp Jake. Vi drog till en Thrift shop och köpte kepsar som vi fick för oss att hashtagga med våra fina länder. Jag var sjukt hungrig så vi hittade en thairestaurang och satt och dega där innan vi hittade ett mall mitt i ingenstans. Sedan blev det förfest innan utgång! Jag seriöst dansade konstant från kl 12-5 på natten!! Fatta hur slut jag var efter det haha. Fattar inte vart jag fick all energi från. Alla andra där inne gick ju typ på droger (välkommen till amerika) Men det var sjuuukt roligt. Vi hitta en jävla massa killar till Jake också haha. Sen blev det efterfest och gick och la mig strax efter 8.. vaknade vid 1 och kom hem vid 6 tiden kanske. Carro var sjukt snäll och körde mig hem efter att jag kommit in med tåget hehe.

Jobbar ikväll så blir inte mycket mer party än så. Somnar fan vilken sekund som helst nu så BYEBYE!!

 Heeeeeeenkeeee!!



Lyckades leta upp Loui Eriksson  som joinade bruins i somras hehe. Fimpa muchen!!

Håller med Jake!! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar