lördag 26 oktober 2013

Helg

Igår fick jag supersug efter kladdkaka och bestämde mig för att jag och reid skulle baka. Även om jag vet om att han inte tycker om choklad.. (fel på ungen,,, vem fan tycker inte om Choklad?) Jag sa iallafall att vi skulle laga en vaniljkaka... oioooooj va mycke choklad den smaka!! hehe

Sen blev det ialafall minigolf för hela slanten och kvällen spenderades med julia och thai käk och en sväng till Salem där folk festade med maskerad dräkter och folk stod maskerade med typ "im gonna kill you kostymer" va faan typ haha?


Lördag:
Jo först vaknar jag av att brandalarmet i mitt rum slår på! sen kommer 3 ungar och en fet hund in och hoppar i min säng! Ja jag äääääär vaken typ!! Degar lite till sen kommer Owen upp och frågar om jag jag kan ligga i min säg och göra armband till honom...neeeeeeeejeeee låt mig vara typ haha! Jag vill kolla min FB juuu!!

Tråkiga bilder från fredagen

 Reid tar 10000 bilder i bilen!

 Greta ska ALLTID ställa sig mellan benen på än. Sjukt irriterande men kan inte låta bli att skratta. hon vet väll att jag kliar henne på halsen då. lite jobbig när man springer och hon kommer i full fart och springer mellan och typ lyfter upp än. Jävla häst typ
 Eller jävla snopp typ..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar